Be happy...


Podobno szczęście to jedna z najistotniejszych kwestii w życiu. Trudno się z tym nie zgodzić moi drodzy! A czy Wy jesteście szczęśliwi? Ja zaczęłam być... :) Zaczęłam być szczęśliwa, kiedy uświadomiłam sobie, że przebita opona, zgubione klucze czy rozbity ulubiony wazon to nie powody do smutku. Kiedy zrozumiałam, że małe niepowodzenie w pracy i nieprzychylna opinia innej osoby nie są powodem do gniewu. Oponę można kupić nową, zamki w drzwiach wymienić, a wazon zastąpić innym. Jedno niepowodzenie zastąpić pasmem sukcesów, bo w końcu człowiek uczy się na błędach, a opinia innych... przecież nie każdy musi cię lubić. I tak, jestem szczęśliwa... mam cudownego Mężczyznę u boku, najpiękniejszego kota na świecie, wspaniałych przyjaciół, wymarzoną pracę - szkoda czasu na zamartwianie się tym, co tego nie warte. Bądźcie szczęśliwi :) #lovemylife



Aleksandra Grębska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cenie sobie każdy pozostawiony tutaj komentarz! Dziękuję :)

Facebook Page

Instagram