środa, 6 lutego 2013

Limitless.

Udało się w końcu wygospodarować troszkę czasu, pomiędzy jednym a drugim egzaminem, żeby tutaj zawitać! Cieszy mnie to ogromnie, bo szczerze mówiąc tęskniłam sobie troszkę za tym miejscem :) Jako, że aktualnie moim 'codziennym' strojem jest albo piżama w której się uczę, albo egzaminowy elegancki strój, dziś pokaże jeden z tych drugich (albowiem ten pierwszy totalnie nie nadaje się do publikacji :)). Pogoda w tym tygodniu na szczęście umożliwiła mi na założenie wysokich obcasów i przy wyjściu w nich pozwoliła nie wyrżnąć teatralnie na środku chodnika, więc z wielkim uśmiechem na twarzy na uczelnie biegłam w ukochanych litach. Do tego 'skórzana' spódniczka, morelowa bluzka i niezawodna marynarka z kieszeniami na pomoce naukowe! Myślę, że pod tym względem na jutrzejszy ostatni już (ha! chciałoby się, ostatni w pierwszym terminie!) egzamin jestem przygotowana. Trzymajcie kciuki!


Marynarka- H&M
Koszulka- C&A
Spódniczka- Allegro
Buty- Allegro

MIŁEGO DNIAA!!!



Like me on facebook! ;)

18 komentarzy:

  1. Powodzenia w ostatnich egzaminach! Ślicznie wyglądasz kochana! <3 Uwielbiam Cię Grempiś <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo za szczerą opinię, jest mi niesamowicie miło <3

    OdpowiedzUsuń
  3. super- piękna spódnica
    ♥ ♥ ♥ ♥
    POZDRAWIAM;*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna spódnica :) i klimatyczny najszynik-zegarek :) tak to jakoś jest, że najlepiej uczy się w piżamie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. powodzenia na kolejnych egzaminach! U mnie na szczęście już koniec ;d
    wisiorka Ci zazdroszczę, mam obsesję na punkcie takich długich *.* i cudowna spódniczka ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. jaki sliczniutki Grempisiek :****

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny wisiorek-zegar :) Lubię drobiazgi w takim klimacie :3
    Zapraszam do mnie :))
    http://rainy-wonderland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetną masz tą spódniczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. super ta spodniczka i buty :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny outfit! ;) powodzenia na egzaminach :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo sobie cenię każdy komentarz, ale tylko i wyłącznie wtedy, kiedy się pod nim podpiszesz. Dziękuje!